Wat deze site vergeet, is dat ze het moeten hebben van de betalende klanten. en dat deze mensen ze kunnen maken of breken, dus hier moet ook rekening mee gehouden worden. Ik vind dat dit neit gebeurt, wanneer je een mail met een vraag of iets anders stuurt krijg je geen mail terug, of eentje waar je niks mee kunt. Dit vind ik niet netjes en dat is slecht voor de business.
Klantvriendelijkheid is nog steeds zo belangrijk. Ook al is het niet meer face to face zoals vroeger in winkels maar ook hier blijft dit van groot belang. Wanneer dit niet netjes gebeurt, zul je nooit optimaal presteren als bedrijf.
Wat deze site vergeet, is dat ze het moeten hebben van de betalende klanten. en dat deze mensen ze kunnen maken of breken, dus hier moet ook rekening mee gehouden worden. Ik vind dat dit neit gebeurt, wanneer je een mail met een vraag of iets anders stuurt krijg je geen mail terug, of eentje waar je niks mee kunt. Dit vind ik niet netjes en dat is slecht voor de business.
Bezoek Badoo
Elmar (43) 17 juni 2017Klantvriendelijkheid is nog steeds zo belangrijk. Ook al is het niet meer face to face zoals vroeger in winkels maar ook hier blijft dit van groot belang. Wanneer dit niet netjes gebeurt, zul je nooit optimaal presteren als bedrijf.
Ricky (48) 24 juni 2017