Hearts heeft vrij snel mijn geld terug betaald toen ik een uur na betaling toch twijfels kreeg en mijn account had opgezegd. In principe staat er in de voorwaarden dat geld retour geen optie is maar je hebt wel degelijk recht op een 14 dagen bedenktijd als het gaat om een online aankoop. Dit gaf de klantenservice ook toe en na enkele dagen had ik mijn geld weer. Had het om eerlijk te zijn niet verwacht maar chapeau. Wie weet probeer ik het in de toekomst nog een keer, kwam er echter vrij snel achter dat online daten niet iets voor mij is. Hier kan Hearts verder weinig aan doen.
Ik heb een keert net zoiets gehad. Bij mij was het een keer zo dat ik dacht dat het niet goed was gegaan toen ik voor een maandabonnement wilde betalen dus toen heb ik het opnieuw betaald. Tot ik er later achter kwam dat het schijnbaar toch goed was gegaan en dat ik dus uiteindelijk twee keer betaald heb. Toen ik een mail had gestuurd en de situatie heb uitgelegd, was het niet echt een probleem en een paar dagen later, twee geloof ik, had ik het geld van één betaling gewoon weer terug op mijn rekening.
Hearts heeft vrij snel mijn geld terug betaald toen ik een uur na betaling toch twijfels kreeg en mijn account had opgezegd. In principe staat er in de voorwaarden dat geld retour geen optie is maar je hebt wel degelijk recht op een 14 dagen bedenktijd als het gaat om een online aankoop. Dit gaf de klantenservice ook toe en na enkele dagen had ik mijn geld weer. Had het om eerlijk te zijn niet verwacht maar chapeau. Wie weet probeer ik het in de toekomst nog een keer, kwam er echter vrij snel achter dat online daten niet iets voor mij is. Hier kan Hearts verder weinig aan doen.
Bezoek Hearts
Jan (33) 30 november 2018Ik heb een keert net zoiets gehad. Bij mij was het een keer zo dat ik dacht dat het niet goed was gegaan toen ik voor een maandabonnement wilde betalen dus toen heb ik het opnieuw betaald. Tot ik er later achter kwam dat het schijnbaar toch goed was gegaan en dat ik dus uiteindelijk twee keer betaald heb. Toen ik een mail had gestuurd en de situatie heb uitgelegd, was het niet echt een probleem en een paar dagen later, twee geloof ik, had ik het geld van één betaling gewoon weer terug op mijn rekening.
Jeff (58) 16 december 2018