Nadat ik een Parship-abonnement had afgesloten, bleek dat het product niet was wat ik dacht besteld te hebben en dus wilde ik het jaarcontract ontbinden.
Afgezien van de grote hoeveelheid fake-profielen die op je reageren en die dus blijkbaar gewoon door de 'strenge' controle komen, bleek het slechts gedeeltelijk mogelijk om zelf te bepalen op welke momenten je aan wie je foto zichtbaar toont. Ik vind dat Parship deze beperking (die voor mij onwerkbaar is) nadrukkelijk in alle wervende teksten had moeten benadrukken.
Toen ik de klantenservice van Parship mijn grief kenbaar maakte, kreeg ik in welgeteld vier opeenvolgende reacties niets meer dan een verwijzing naar de termijn van herroeping die - op het moment van mijn grief - verlopen was.
Ook na aandringen van mijn kant, kreeg ik geen inhoudelijk reactie. Mocht u ooit met de klantenservice van Parship moeten mailen, dan hoop dat u niet 'geholpen' wordt door Joop van Langen of Nico Teeuwen. Deze heren lijken getraind en/of gespecialiseerd in het niet beantwoorden van de vraag en het ontwijken van de essentie en beginnen al snel met intimiderende dreigementen dat je moet betalen, of anders....
Mijn betaling voor de eerste helft van het jaar was reeds gedaan. Mijn betaling voor de tweede helft van het jaar heb ik ingetrokken. Ze dreigen met een rechtszaak, maar die zie ik met belangstelling tegemoet. Aan dreigementen doe ik niet mee.
Van mij krijgt dit duistere clubje geen cent meer voor het leveren van een wanproduct.
Nadat ik een Parship-abonnement had afgesloten, bleek dat het product niet was wat ik dacht besteld te hebben en dus wilde ik het jaarcontract ontbinden.
Afgezien van de grote hoeveelheid fake-profielen die op je reageren en die dus blijkbaar gewoon door de 'strenge' controle komen, bleek het slechts gedeeltelijk mogelijk om zelf te bepalen op welke momenten je aan wie je foto zichtbaar toont. Ik vind dat Parship deze beperking (die voor mij onwerkbaar is) nadrukkelijk in alle wervende teksten had moeten benadrukken.
Toen ik de klantenservice van Parship mijn grief kenbaar maakte, kreeg ik in welgeteld vier opeenvolgende reacties niets meer dan een verwijzing naar de termijn van herroeping die - op het moment van mijn grief - verlopen was.
Ook na aandringen van mijn kant, kreeg ik geen inhoudelijk reactie. Mocht u ooit met de klantenservice van Parship moeten mailen, dan hoop dat u niet 'geholpen' wordt door Joop van Langen of Nico Teeuwen. Deze heren lijken getraind en/of gespecialiseerd in het niet beantwoorden van de vraag en het ontwijken van de essentie en beginnen al snel met intimiderende dreigementen dat je moet betalen, of anders....
Mijn betaling voor de eerste helft van het jaar was reeds gedaan. Mijn betaling voor de tweede helft van het jaar heb ik ingetrokken. Ze dreigen met een rechtszaak, maar die zie ik met belangstelling tegemoet. Aan dreigementen doe ik niet mee.
Van mij krijgt dit duistere clubje geen cent meer voor het leveren van een wanproduct.
Parship, ik kan het werkelijk niemand aanraden.
Bezoek Parship
Freek (51) 22 april 2020