Ik heb eerder een review geplaatst over Twoo dat het oplichters zijn en ja hoor daar komt nu ook bij dat ze mensen proberen te chanteren.
In eerste instantie kreeg mijn zoon te horen dat hij geen geld terug kreeg omdat deze zogenaamde site hem voor oplichter heeft uitgemaakt en even een update dit was omdat hij niet nog meer geld wou uitgeven voor een pakket om extra dingen te kunnen ik neem aan dat als je dat niet wilt je ook niet verplicht bent om dit te doen maar blijkbaar denkt Twoo hier anders over.
Op 08-06-2018 een mail binnen met de boodschap:
Beste,
Indien u alle reviews over ons verwijderd zullen wij uw geld terugstorten op uw rekening, dit lijkt ons voor alle partijen fair.
euh echt niet als zij bang zijn om slechte reviews te krijgen moeten ze de boel ook niet bedonderen. mijn zoon is geen oplichter maar een hard werkende jonge man die dacht via deze weg een date te kunnen krijgen echter ook al zet je in jouw profiel een leeftijd grens word je door oudere vrouwen benaderd en willen ze meteen meer zien en dat kost meer geld en nogmaals als je dit niet wilt word je meteen voor oplichter uit gemaakt en word je profiel verwijderd en ben je jouw geld kwijt ja zo lust ik er ook nog wel meer waardeloos zooitje dat is het en ik laat het er als moeder echt niet bij zitten zijn ze nou helemaal eerst mensen schofferen en dan ook nog chanteren?????? nee zij en die vrouw komen er nog wel achter!!!
Zie ik het nou goed dat u als moeder reviews gaat plaatsen over een datingwebsite waar uw zoon aan deel heeft genomen? Interessant.
Ik ben het eens met Twoo in deze zaak. Het is vrij normaal om een uitweg te bieden en om zo een win-win situatie te creëren. Met geld restitutie heeft uw zoon gratis gebruik mogen maken van de dienst tot zijn account werd verbannen. Twoo wint hiermee enkele negatieve reviews. Zoals Twoo het ook zegt, dit is fair.
Verder kan ik er niet op in gaan Bianca, u stelt geen enkele keer wat er precies is gebeurd. Daarnaast is het uw zoon geweest en niet u, wie weet wat hij allemaal heeft uitgevreten op de datingwebsite. Ik kan me niet voorstellen dat Twoo zomaar een betaald lid gaat verbannen van de website, dan snijden ze zichzelf in de vingers. Misschien dan ook eerst zelf in de spiegel te kijken alvorens je zulke reviews plaatst!?
Tom (36) 10 juni 2018
Beste Bianca,
Is het mogelijk dat uw zoon met ons contact opneemt via info-nl@twoo.com zodat we kunnen zien wat de problemen zijn en of we tot een oplossing kunnen komen? Want met uw review kan ik niet zien wat er is gebeurd in deze casus.
Hallo,
Ik heb eerder een review geplaatst over Twoo dat het oplichters zijn en ja hoor daar komt nu ook bij dat ze mensen proberen te chanteren.
In eerste instantie kreeg mijn zoon te horen dat hij geen geld terug kreeg omdat deze zogenaamde site hem voor oplichter heeft uitgemaakt en even een update dit was omdat hij niet nog meer geld wou uitgeven voor een pakket om extra dingen te kunnen ik neem aan dat als je dat niet wilt je ook niet verplicht bent om dit te doen maar blijkbaar denkt Twoo hier anders over.
Op 08-06-2018 een mail binnen met de boodschap:
Beste,
Indien u alle reviews over ons verwijderd zullen wij uw geld terugstorten op uw rekening, dit lijkt ons voor alle partijen fair.
euh echt niet als zij bang zijn om slechte reviews te krijgen moeten ze de boel ook niet bedonderen. mijn zoon is geen oplichter maar een hard werkende jonge man die dacht via deze weg een date te kunnen krijgen echter ook al zet je in jouw profiel een leeftijd grens word je door oudere vrouwen benaderd en willen ze meteen meer zien en dat kost meer geld en nogmaals als je dit niet wilt word je meteen voor oplichter uit gemaakt en word je profiel verwijderd en ben je jouw geld kwijt ja zo lust ik er ook nog wel meer waardeloos zooitje dat is het en ik laat het er als moeder echt niet bij zitten zijn ze nou helemaal eerst mensen schofferen en dan ook nog chanteren?????? nee zij en die vrouw komen er nog wel achter!!!
Bezoek Twoo
Bianca de Graaf (40) 10 juni 2018Zie ik het nou goed dat u als moeder reviews gaat plaatsen over een datingwebsite waar uw zoon aan deel heeft genomen? Interessant.
Tom (36) 10 juni 2018Ik ben het eens met Twoo in deze zaak. Het is vrij normaal om een uitweg te bieden en om zo een win-win situatie te creëren. Met geld restitutie heeft uw zoon gratis gebruik mogen maken van de dienst tot zijn account werd verbannen. Twoo wint hiermee enkele negatieve reviews. Zoals Twoo het ook zegt, dit is fair.
Verder kan ik er niet op in gaan Bianca, u stelt geen enkele keer wat er precies is gebeurd. Daarnaast is het uw zoon geweest en niet u, wie weet wat hij allemaal heeft uitgevreten op de datingwebsite. Ik kan me niet voorstellen dat Twoo zomaar een betaald lid gaat verbannen van de website, dan snijden ze zichzelf in de vingers. Misschien dan ook eerst zelf in de spiegel te kijken alvorens je zulke reviews plaatst!?
Beste Bianca,
Twoo (19) 2 juli 2018Is het mogelijk dat uw zoon met ons contact opneemt via info-nl@twoo.com zodat we kunnen zien wat de problemen zijn en of we tot een oplossing kunnen komen? Want met uw review kan ik niet zien wat er is gebeurd in deze casus.